hellobarbb-min.gif

Sea And Miles SSS

SEA&MILES SIKÇA SORULAN SORULAR

Sea&Miles Sadakat Programı, işleticisi ve her tür hakkının sahibi olan hızlı, konforlu ve güvenli seyahatin adresi İDO İstanbul Deniz Otobüsleri San. ve Tic. A.Ş.’nin (bundan sonra “İDO” olarak anılacaktır) siz değerli misafirlerine sunduğu dijital çözümler ve kişiye özel avantajlar dünyasıdır. Sea&Miles, dış hat (Hızlı Feribot ve Deniz Otobüsü seferlerimiz) İDO seyahatlerinizde idoPara biriktirirken, anlaşmalı markalarda da size özel kampanyalar ve anında sürpriz indirimler sunar.

Sea&Miles, İDO ile yaptığınız seyahatlerden idoPara kazanma şansı sağlamakla birlikte; İDO’ nun anlaşmalı markaları ile sunduğu cazip fırsatlardan, kişiye özel sunduğumuz tekliflerden ve sürpriz kampanyalarımızdan yararlanmanızı sağlar.

Tüm üyelikler ücretsizdir.

Sea&Miles’a aşağıdaki kanallar üzerinden bireysel üye olabilirsiniz:

• Web Sitesi: www.ido.com.tr ve www.seaandmiles.com.tr’de yer alan online başvuru formu üzerinden üyelik bilgilerini doldurarak anında üye olabilirsiniz.

• İDO Mobil Uygulaması: Akıllı telefonunuza Appstore/GooglePlay üzerinden İDO Mobil uygulamamızı indirerek, anında üye olabilirsiniz.

• İDO Terminal Gişeleri: Terminallerimizdeki gişelerden ön üyelik başvurunuzu yapabilirsiniz. Başvuru formunda üyelik için zorunlu bilgileri tamamladığınızda, cep telefonunuza kişiye özel SMS olarak gönderilen Sea&Miles Genel Kurallar ve Koşullarını 30 gün içinde link üzerinden onaylamanız ile aktif üye statüsüne geçebilirsiniz.

Bireysel üye olmak için T.C kimlik numarası, cep telefonu, ad, soyad, E-posta adresi, cinsiyet ve doğum tarihi bilgilerinizi www.ido.com.tr adresinden, İDO Mobil uygulaması üzerinden, İDO terminallerimizdeki gişelerden ileterek üye olabilirsiniz.

Sea&Miles üyelik numaranız, cep telefonu numaranızdır. Tüm işlemlerinizi fiziksel bir karta gerek duymadan cep telefonu numaranız üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Üyeliğiniz size özeldir, yalnızca Sea&Miles üyesinin kendisi tarafından kullanılabilir. Aksi takdirde üyelik feshedilir.

Cep telefonu numaranızın değişmesi veya bir başkasına devrolması durumunda, www.ido.com.tr adresinden veya İDO Mobil uygulamasından hesabınıza giriş yaparak İletişim Bilgilerim sayfasında yer alan Kişisel Bilgilerim sekmesinden bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Telefon numarası veya üyelik bilgileri ile ilgili diğer değişikliklerin üyeler tarafından bildirilmemesi durumunda İDO sorumlu tutulamaz.

www.ido.com.tr, İDO Mobil üzerinden “Şifremi Unuttum” linkine tıklayarak, SMS ya da E-posta seçeneklerinden biri ile şifrenizi güncelleyebilirsiniz.

Üyelik bilgilerinizi, www.ido.com.tr adresinden veya İDO Mobil uygulamasından hesabınıza giriş yaparak İletişim Bilgilerim sayfasında yer alan Kişisel Bilgilerim sekmesinden güncelleyebilirsiniz.

İki farklı üyelik, tek bir hesap altında birleştirilemez.

idoPara, İDO seyahatlerinizden kazandığınız ödül paradır.

Bireysel üyeliklerde idoPara Kazanma:

İDO seyahatlerinizden idoPara kazanırsınız. Kazandığınız idoParalar, bireysel üyelik hesabınızda birikir. PNR’ın toplam ücreti üzerinden değil, yalnızca kendi adınıza düzenlenen biletlerden idoPara kazanırsınız.

idoParaların hesaba otomatik olarak işlenebilmesi için www.ido.com.tr ve İDO Mobil uygulamasında cep telefonu numarası ve şifre ile Sea&Miles üyeliğine giriş yapıldıktan sonra “Bilet Al” butonuna tıklanarak bilet alınmalıdır. İDO terminallerindeki gişelerden bilet alımı esnasında Sea&Miles üyeliğine ait cep telefonu numarası görevliye iletilmelidir.

Sea&Miles profilinizde yer alan “Kişisel Bilgilerim” sekmesindeki üyelik bilgilerinizi doldurmanız size ekstra idoPara kazandıracaktır. Üyelik bilgilerini güncelleyen her Sea&Miles üyesi, üyeliği süresince yalnızca bir kere ekstra idoPara kazanabilecektir.

idoParalar, seferin gerçekleşmesinden sonra minimum 24 saat içerisinde üye hesabına yüklenir.

Sea&Miles üyeleri; tüm bilet sınıflarında gerçekleştirdikleri seyahatlerinden idoPara kazanabilirler.

Sea&Miles üyesi olarak başka bir Sea&Miles üyesi adına ücretli bilet almanız durumunda, yalnızca adına bilet düzenlenen Sea&Miles üyesi seyahatinden idoPara kazanır. Ancak bilet aldığınız kişi Sea&Miles üyesi değilse, idoPara kazanımı gerçekleşmez.

Üyeliğiniz aktif olduktan sonra en geç 3 ay önce yapılmış olan seyahatlerinizle ilgili geriye dönük idoParalarınızı işleyebilirsiniz. Bu işlem www.ido.com.tr adresinde üyeliğe giriş yapılarak “Eksik idoPara İşleme” bölümünden gerçekleştirebilir.

idoPara kullanılarak alınan biletlerden tekrar idoPara kazanılamaz.

Sea&Miles üyelerinin ücretli aldıkları biletler üzerinde sefer gerçekleşmeden önce herhangi bir değişiklik yapması durumunda; yeni düzenlenen bilete ait kazanım seferin gerçekleşmesinden sonra minimum 24 saat içerisinde üye hesabına yüklenir.

Sea&Miles’da kazanılan idoParalar ile alınan biletler, ödül bilet olarak adlandırılır. idoParalar ile ödül bilet alımı, www.ido.com.tr adresinden İDO Mobil uygulaması üzerinden yapılabilir. Ödül biletlerle yapılan yolculuklardan idoPara kazanılamaz. Ödül bilet kullanımı için gerekli olan idoPara, Sea&Miles üyesinin hesabında aktif statüde olmalıdır. Sunulan fırsatlar İDO tarafından belirlenen kısıtlamalara tabi olabilir, İDO belli ödüllerin kazanılması ve kullanımı konusunda ekstra düzenlemelere ve değişikliklere gidebilir.

Her harcamanız için 1 idoPara, 1 TL değerindedir.

idoParalarınız paraya çevrilemez.

Sea&Miles üyesi, kendi hesabındaki idoParaları ile başka bir kişi için ödül bilet düzenleyebilir.

idoParalar aktif olduğu tarihten itibaren 2 takvim yılı süresi ile geçerlidir. . (örn: 15.05.2018 tarihinde kazanılan idoParalar, 31.12.2020 tarihinde geçerliliğini yitirecektir.) 2 takvim yılı sonunda kullanılmayan ve vadesi dolan idoParalar üyelik hesabından silinir.

Sea&Miles üyelerine, idoPara bakiyelerini gösteren ekstreler her ay sonunda E-posta ile gönderilir. Üyeler, www. ido.com.tr sayfasından hesaplarına giriş yaparak “idoParalarım” sekmesinden idoPara bakiyelerini anlık olarak görüntüleyebilir.

idoPara ile aldığım biletlerin tarih/saat/parkur değişikliği veya biletlerin iadesi mümkün müdür?

idoPara ile alınan biletlerde değişiklik ve iade yapılamaz. İDO tarafından dış hat sefer iptali yapılması durumunda, idoPara kullanılarak bilet alan Sea&Miles üyelerinin idoPara iadeleri otomatik olarak yapılır. Eğer gidiş-dönüş bilet satın alındıysa, gidiş seferinin iptal olması, dönüş seferinin iptalini gerektirmemektedir. Sea&Miles üyesinin talebi doğrultusunda dönüş biletleri de iade edilebilir.

Sea&Miles üyeleri istedikleri anda, herhangi bir ihbar süresine uymaksızın aşağıdaki kanallar üzerinden başvuru yaparak üyeliklerini sonlandırabilirler:

• Üyelik/taşıma sözleşmesi gereği beyan edilen, sistemimizde kayıtlı e-posta adresi üzerinden info@ido.com.tr isimli e-posta adresine, e-posta ile başvuru yaparak,

• info@ido.com.tr isimli e-posta adresine, üyeye ait güvenli elektronik imza ile imzalanmış bir e-posta ile başvuru yaparak,

• www.ido.com.tr sayfasında yer alan Kişisel Verilerin Korunması Başvuru Formunu doldurarak; şahsen, noter vasıtası ile tebligat veya kayıtlı elektronik posta (KEP) yoluyla başvuru yaparak Üye talebi ile Sea&Miles üyeliğinin sonlandırılması durumunda hesapta biriken idoparalar sıfırlanacaktır.