folder

Hizmetlerimiz

Filomuz

İskelelerimiz

*Tüm iskelelerimiz yakınında otopark bulunmaktadır.

Tazminat ve Müşteri Talepleri

Tüm tazminat taleplerinizi Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayarak yapabilirsiniz.

Tazminat talepleriniz seyahat sağlık teminatları kapsamında ise tazminat talebinde bulunmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

  1. Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ne ulaşmak için 0850 250 75 00 numaralı telefonu arayınız.
  2. Karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 2, 4 ve 2’yi tuşlayınız.
  3. Bağlanacağınız müşteri hizmetleri temsilcisi dosyanızı açacak ve size bir dosya takip numarası verecektir. Bu dosya takip numarasına daha sonra dosyanızın durumunu takip etmek için ihtiyacınız olacaktır. Bu nedenle bu numarayı bir yere kaydettiğinizden emin olunuz.
  4. Tazminatınızın değerlendirilebilmesi için sizden tazminat talebinize göre farklılık gösterebilecek bilgi ve belgeler istenecektir. Bu belgelerin asıllarını müşteri hizmetleri temsilcisinin size dosyanızı açarken vereceği adrese iletiniz.
  5. Tazminat talepleriniz, sizden istenen bilgi ve belgelerin tamamlanmasıyla birlikte poliçe limitleriniz dâhilinde en kısa sürede sonuçlandırılacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.

Tazminat talepleriniz ferdi kaza teminatları kapsamında ise tazminat talebinde bulunmak için Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ne 0850 250 75 00 numaralı telefonu arayarak, karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 1 ve 1’i tuşlayınız. Bu şekilde müşteri hizmetleri temsilcisine bağlandıktan sonra süreciniz yukarıda tarif edilen şekilde devam edecektir.

Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri aracılığıyla yaptığınız tazminat talepleri;

• Seyahat sağlık teminatları kapsamında ise Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayınız. Karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 2, 4 ve 2’yi tuşlayınız. Bağlanacağınız müşteri hizmetleri temsilcisine size önceden verilmiş olan dosya numarasını söyleyerek dosyanızın güncel durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.

• Ferdi kaza teminatları kapsamında ise Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayınız. Karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 1 ve 2’yi tuşlayınız. Bağlanacağınız müşteri hizmetleri temsilcisinden dosyanızın güncel durumunu öğrenebilirsiniz.

Yurtiçi seyahatinizde karşılaşabileceğiniz tıbbi nakil, aile yakını transferi ve ambulans hizmeti gibi acil desteğe ihtiyaç duyduğunuz durumlarda 0850 250 75 00 numaralı telefonu arayınız. Karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 0 ve 2’yi tuşlayarak müşteri temsilcisine ulaşabilirsiniz.

Seyahatinize gitmediğiniz veya gidemediğiniz durumlarda, poliçe başlangıç tarihinden en geç 24 saat önce Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayarak iptal talebinde bulunabilirsiniz. Detaylı iptal koşulları hakkında daha fazla bilgi edinmek için poliçenizi inceleyebilirsiniz.

Zurich Yurt İçi Seyahat Sigortası ile ilgili diğer tüm soru ve talepleriniz için aşağıdaki iletişim bilgilerinden Zurich Sigorta AŞ’ye ulaşabilirsiniz.

ZURICH SİGORTA AŞ İLETİŞİM BİLGİLERİ

Adres: Orjin Maslak İş Merkezi, Eski Büyükdere Cad. No: 27 Kat: 12-13. PK: 34485. Sarıyer / İSTANBUL

Tel: 0850 250 75 00

Faks: 0212 292 87 61

Web: https://www.zurichsigorta.com.tr/

E-posta: info@zurich.com

Zurich Sigorta

Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası

Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası İDO İstanbul Deniz Otobüsü San. ve Tic. A.Ş. misafirleri için özel olarak Zurich Sigorta AŞ tarafından sunulmaktadır. Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası, yurt içinde yapacağınız seyahatlerinizde karşılaşabileceğiniz riskleri güvence altına alır.

Tüm dünyada 170’ten fazla ülkede 53 bin çalışanı ile sigorta ürün ve hizmetleri sunan Zurich Sigorta Grubu 1872’de kurulmuş olup genel merkezi Zürih, İsviçre’de bulunmaktadır. Zurich Sigorta Grubu Türkiye’de 2008 yılından bu yana hizmet vermektedir. Zurich Sigorta AŞ Türkiye’deki yaklaşık 1 milyon müşterisine iş ortaklıkları, acenteleri ve brokerleri aracılığı ile Oto, Yangın, Kaza, Sağlık, Mühendislik ve Nakliyat gibi sigorta ürün ve hizmetleri sunmaktadır.

Adres: Orjin Maslak İş Merkezi, Eski Büyükdere Cad. No: 27 Kat: 12-13. PK: 34485. Sarıyer / İSTANBUL

Tel: 0850 250 75 00

Faks: 0212 292 87 61

Web: https://www.zurichsigorta.com.tr/

E-posta: info@zurich.com

Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası, yurt içi seyahatleriniz boyunca acil sağlık masraflarınızda size güvence sunar ve seyahat destek hizmetleri ile acil durumlarda yanınızda olur. Ayrıca seyahatiniz boyunca karşılaşabileceğiniz kaza sonucu sakatlık veya yaşam kaybı durumlarında tazminat öder.

Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası’nın teminatları ve limitleri aşağıdaki gibidir:

Teminat Tipi

Teminatlar

Teminat Limitleri

(Kişi Başı)

(Kişi Başı)

SEYAHAT SAĞLIK TEMİNATLARI

Kaza/Hastalık Sonucu Tedavi

5.000 TL

Acil Tıbbı Nakil

10.000 TL

Cenaze Nakli

5.000 TL

Aile Yakını Transferi

2.000 TL

Seyahatin Yarıda Kesilmesi

250 TL

FERDİ KAZA TEMİNATLARI

Kaza Sonucu Yaşam Kaybı

15.000 TL

Kaza Sonucu Sürekli Sakatlık

15.000 TL

SEYAHAT DESTEK HİZMETLERİ

Tıbbi Bilgi ve Danışmanlık

Acil Tıbbi Nakil Teminatı Kapsamında Geçerlidir.

Ambulans Hizmeti

Tedavi Sonrası İkametgâha Dönüş

Acil Mesajların İletilmesi

Seyahatini sadece İDO Dış Hat Hızlı Feribot ve Dış Hat Deniz Otobüsü seferleri ile gerçekleştirmek üzere İDO web sitesi ve mobil uygulamasından bilet satın alıp, bileti ile birlikte bu seyahat sigortasını satın almayı kabul eden kişiler Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası’na sahip olabilir. Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde yaşayan ve 5 yaş ve üzeri olan kişiler Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası’ndan faydalanabilir. Poliçede belirtilen teminatlar yalnızca sigortalı için geçerlidir. Poliçe başkasına devredilemez.

Sigorta teminatları ve sigortacının sorumluluğunun başlaması için, sigortalının poliçe üzerinde belirlenen primin tamamını ödemiş olması gerekir. Sigortalı primin tamamını ödediyse, Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası’nın teminatları sigortalının dış hat İDO seferini yaptığı gemiden ayrılması ile başlar.

Aşağıdaki durumlardan birinin gerçekleşmesi halinde teminatlar son bulur:

o Sigortalının seyahatinin sona ermesinde,

o Sigortalının ölümü halinde,

o Poliçe üzerinde yazılı bulunan sigorta dönemi bitiş tarihinde,

o Sigortalının talebi ile poliçe iptal edildiği anda.

Poliçenin süresi müşterinin isteğine bağlı olarak 1-15 gün arasındadır.

Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası hakkında daha detaylı bilgi almak için aşağıdaki linklerden Bilgilendirme Formu, Poliçe Özel Şartları, Kişisel Verilerin İşlemesine İlişkin Aydınlatma Metni, Gizlilik Sözleşmesi, Açık Rıza Beyanı, Ticari İleti İzni, Seyahat Sağlık Sigortası ve Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartları’nı görüntüleyerek okuyabilirsiniz.

• Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası’na İlişkin Bilgilendirme Formu

• Zurich Yurt İçi Seyahat Sağlık Sigortası Poliçe Özel Şartları

• Kişisel Verilen İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni ve Gizlilik Sözleşmesi

• Kişisel Verilen İşlenmesine İlişkin Açık Rıza Beyanı ve Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun Çerçevesinde Ticari İleti İzni

•Seyahat Sağlık Sigortası Genel Şartları

• Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartları

Tazminat Talep Edeceğim, Ne Yapmalıyım?

Tüm tazminat taleplerinizi Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayarak yapabilirsiniz.

Tazminat talepleriniz seyahat sağlık teminatları kapsamında ise tazminat talebinde bulunmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

1. Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ne ulaşmak için 0850 250 75 00 numaralı telefonu arayınız.

2. Karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 2, 2 ve 3’ü tuşlayınız.

3. Bağlanacağınız müşteri hizmetleri temsilcisi dosyanızı açacak ve size bir dosya takip numarası verecektir. Bu dosya takip numarasına daha sonra dosyanızın durumunu takip etmek için ihtiyacınız olacaktır. Bu nedenle bu numarayı bir yere kaydettiğinizden emin olunuz.

4. Tazminatınızın değerlendirilebilmesi için sizden tazminat talebinize göre farklılık gösterebilecek bilgi ve belgeler istenecektir. Bu belgelerin asıllarını müşteri hizmetleri temsilcisinin size dosyanızı açarken vereceği adrese iletiniz.

5. Tazminat talepleriniz, sizden istenen bilgi ve belgelerin tamamlanmasıyla birlikte poliçe limitleriniz dâhilinde en kısa sürede sonuçlandırılacak ve tarafınıza bilgi verilecektir.

Tazminat talepleriniz ferdi kaza teminatları kapsamında ise tazminat talebinde bulunmak için Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ne 0850 250 75 00 numaralı telefonu arayarak, karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 1 ve 1’i tuşlayınız. Bu şekilde müşteri hizmetleri temsilcisine bağlandıktan sonra süreciniz yukarıda tarif edilen şekilde devam edecektir.

Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri aracılığıyla yaptığınız tazminat talepleri;

• Seyahat sağlık teminatları kapsamında ise Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayınız. Karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 2, 2 ve 3’ü tuşlayınız. Bağlanacağınız müşteri hizmetleri temsilcisine size önceden verilmiş olan dosya numarasını söyleyerek dosyanızın güncel durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.

• Ferdi kaza teminatları kapsamında ise Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayınız. Karşınıza çıkan sesli menüdeki yönlendirmeleri dinleyerek sırasıyla 1 ve 2’yi tuşlayınız. Bağlanacağınız müşteri hizmetleri temsilcisinden dosyanızın güncel durumunu öğrenebilirsiniz.

• Diğer Taleplerim İçin Ne Yapmalıyım?

Seyahatinize gitmediğiniz veya gidemediğiniz durumlarda, poliçe başlangıç tarihinden en geç 24 saat önce Zurich Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayarak iptal talebinde bulunabilirsiniz. Detaylı iptal koşulları hakkında daha fazla bilgi edinmek için poliçenizi inceleyebilirsiniz.

Zurich Yurt İçi Seyahat Sigortası ile ilgili diğer tüm soru ve talepleriniz için aşağıdaki iletişim bilgilerinden Zurich Sigorta AŞ’ye ulaşabilirsiniz.

Adres: Orjin Maslak İş Merkezi, Eski Büyükdere Cad. No: 27 Kat: 12-13. PK: 34485. Sarıyer / İSTANBUL

Tel: 0850 250 75 00

Faks: 0212 292 87 61

Web: https://www.zurichsigorta.com.tr/

E-posta: info@zurich.com

Terminal Hizmetlerimiz

Hızlı Feribot ve Deniz Otobüsü terminallerimiz ve yakınındaki otoparklar, şirketimiz tarafından işletilmemektedir.

Yakınında otopark bulunan terminallerimiz:

İSTANBUL’DA

• Avcılar • Bakırköy • Yenikapı • Kabataş • Kadıköy • Bostancı

KÖRFEZ VE GÜNEYMARMARA BÖLGESİ

• Pendik • Yalova • Bursa • Bandırma

0850 222 44 36 Çağrı Merkezi, İnternet ve İDOMOBİL uygulamasından satın almış olduğunuz bileti, sefer saatine 12 saatten az kalmış ise terminallerimizde yer alan İDOMATİK'lerden, gişede beklemek zorunda kalmadan bastırabilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken sadece işlemi yaptığınız kredi kartını İDOMATİK'in kart okuyucu kısmından geçirmektir.

Terminal binalarımız içerisinde bay ve bayan ayrıştırılmış şekilde mescid alanlarımız bulunmaktadır. İbadet etmek isteyen misafirlerimiz tarafından kullanılabilmektedir. Mescid alanı bulunan terminallerimiz ; Yenikapı, Sirkeci, Harem, Bostancı, Pendik, Eskihisar, Topçular, Yalova HF, Bursa ve Bandırma’dır.

Terminallerimizdeki tuvalet işletmeciliği TVALET firmasından yapılmaktadaır. TVALET, 2013 yılından bu yana İDO misafirlerinin en temel ihtiyaçlarına modern çözümler getirmek, tuvalet hijyenini standart hale getirmek amacı ile modern mimarisi ve pratik ödeme sistemleri ile Bakırköy, Bandırma, Bostancı, Bursa, Eskihisar, Kadıköy, Sirkeci, Topçular, Yalova ve Yenikapı terminallerinde faaliyet gösteriyor.

Hızlı Feribotlarda

Tüm hızlı feribot terminallerinde, konuklarımızın  tekerlekli sandalye veya servis ile terminal yolcu salonundan feribota erişmeleri sağlanmaktadır.
Aracınız ile terminale giriş yaptığınızda görevlilere durumunuzu bildiriniz. Aracınız, terminal içinde size tahsis edilen uygun bir alana alınacaktır. Gemiye girişte öncelik ve asansöre rahat erişebilmeniz için size en uygun alana park etmeniz sağlanacaktır.
Özel durumlarını terminal sorumlularına iletmeleri durumunda, gerekli tüm yardım ve kolaylık , engelli konuklarımıza sağlanacaktır.
Yenikapı, Bursa ve Yalova’da Hızlı Feribot Terminallerinde golf arabaları bulunmaktadır. Terminal görevlilerinden bu hizmeti talep edebilirsiniz.

  • Yenikapı
  • Bursa
  • Bandırma
  • Yalova
  • Pendik   ( Engelli WC yok )

Hızlı Feribotlarda Engelli Konuklarımıza Sağlanan Kolaylıklar ve Donanımlar

İDO , İstanbul'u Güney Marmara'ya bağlayan dört hızlı feribot hattında  araç ve yolcu taşımaktadır.
Bu hatlardan , Yenikapı - Yalova, Yenikapı - Bursa, Yenikapı - Bandırma Hatları çalışan feribotlarda, yolcu salonlarına çıkış asansörleri ile, engelliler için özel tasarlanmış WC'ler bulunmaktadır.Pendik-Yalova hattımızda çalışan feribotlardan yolcu salonlarına çıkış engelli koltuk asansörleri yapılabilmektedir. Bu gemilerimizde engelliler için özel tasarlanmış WC bulunmamaktadır.

Yenikapı - Bursa , Yenikapı - Bandırma ve Yenikapı - Yalova hatlarında çalışan feribotlar ;

  • Osman Gazi - I
  • Orhan Gazi - I
  • Adnan Menderes
  • Turgut Özal
  • Kanuni Sultan Süleyman
  • Yavuz Sultan Selim


Pendik - Yalova hattında çalışan Recep Tayyip Erdoğan ve Fatih Sultan Mehmet hızlı feribotlarında, yolcu salonlarına çıkış asansörü bulunmamaktadır , ancak fiziksel engelli yolcularımız eğer araçlı seyahat ediyorlarsa, bu hatta, araçları içinde seyahat edebilirler.

Deniz Otobüslerinde

Deniz Otobüsü Terminalleri

Özel durumlarını terminal sorumlularına iletmeleri durumunda, terminallerimizde, gerekli tüm yardım ve kolaylık , engelli konuklarımıza sağlanacaktır. Deniz otobüsü terminallerinin tamamında tekerlekli sandalye bulunmaktadır, gemi tipine göre yardımla veya  doğrudan , engelli konuklarımız gemiye geçiş yapabilmektedir.

  • Avcılar     
  • Bakırköy
  • Yenikapı *
  • Kabataş
  • Kadıköy
  • Bostancı *
  • Maltepe
  • Kartal
  • Pendik
  • Yalova
  • Bursa *
  • Armutlu
  • Armutlu Tatil Köyü
  • Kumla
  • Gemlik
  • Bandırma *
  • Marmara Adası
  • Avşa Adası


* : Engelli WC bulunmaktadır.

Fiziksel Engelliler için Özel Donatılmış Deniz Otobüsleri

Deniz Otobüsleri, iç ve dış hatlarda sadece yaya yolcu taşıyan hızlı deniz araçlarıdır.
2007 yılında İDO filosuna katılan yeni deniz otobüsleri, engelli konuklarımızın gemiye geçişini kolaylaştıracak donanımlara sahiptir. Ayrıca bu deniz otobüslerinde engelli konuklarımıza özgü WC'ler bulunmaktadır.

 


  • Burak Reis - 3
  • Salih Reis - 4
  • Kemal Reis - 5
  • Mehmet Reis - 11
  • Murat Reis - 7

Refakatçi Eşiliğinde Kullanılabilecek Deniz Otobüsleri

1987 - 1996  yılları arasında üretilen deniz otobüslerine biniş ve inişlerde, rampalarının tasarımı nedeniyle, refakatçi veya gemi personelinin yardımı gereklidir. Terminal sorumlusuna özel durumlarıni ileten engelli konuklarımıza, deniz otobüsüne biniş ve inişlerde gerekli yardım ve kolaylıklar sağlanacaktır.
Bu deniz otobüslerinde engelliler için özel tasarlanmış WC'ler bulunmamaktadır.

  • Umur Bey
  • Sarıca Bey
  • Uluç Ali Reis
  • Nusret Bey
  • Hezarfen Çelebi
  • Çaka Bey - I
  • Yeditepe - I
  • Ulubatlı Hasan
  • Karamürsel Bey
  • Çavlı Bey
  • Kaptan Paşa
  • Seydi Ali Reis - I
  • Oruç Reis - V
  • Temel Reis II
  • Hızır Reis - III
  • Sokullu Mehmet Paşa
  • Barbaros Hayrettin Paşa
  • Piyale Paşa
  • Sinan Paşa 

Araba Vapularında

Fiziksel Engelliler için Özel Donatılmış Araba Vapurları

Yeni nesil dört adet araba vapurunda ise ( üretim yılı 2007 ) ; refakatçi gereksinmesi ve yaya yolcu olarak da sahip oldukları donanımlar sayesinde engelli konuklarımız tarafından kullanılabilir.


Aşağıdaki araba vapurlarında , fizisel engelli konuklarımız için yolcu salonlarına çıkış asansörleri ve engelli donanımına sahip WC' ler yer almaktadır.

  • Suhulet
  • Sahilbent
  • Sadabat
  • Sultanahmet

Refakatçi Eşliğinde kullanılabilecek Araba Vapurları

Eskihisar - Topçular  hattında çalışan ve özel durumlarda Sirkeci - Harem hattında çalışan eski nesil araba vapurları;  refakatçi eşliğinde ve  araç içi yolcu olarak, engelli konuklarımızca kullanılabilir .
Ayrıca iskelelerimiz  ve gemilerimizdeki  personel de, engelli konuklarımızın rahat ve huzurlu bir yolculuk geçirmesini sağlamak adına her türlü yardımı sağlamaya hazırdır.
Bu araba vapurlarında asansör bulunmamaktadır ve fiziksel engelliler için  WC donanımına sahip değildirler.

  • Ord. Prof. Ata Nutku
  • Değirmendere
  • Eskihisar - I
  • Halıdere
  • Hereke - III
  • Karamürsel
  • Kaptan Şefik Göğen
  • Topçular - I
  • Gayrettepe
  • Bozcaada
  • Galatasaray
  • Okmeydanı
  • Topkapı
  • Zeytinburnu

ENGELLİ İNDİRİMİ

%40 ve üzeri oranında engeli bulunan Nüfus Cüzdanına özürlülük durumu yazılmış olan Engelli İstanbulkart sahibi misafirlerimiz temassız turnikeden geçerek iç hat deniz otobüsü ile Sirkeci Harem araba vapuru seferlerimizde ücretsiz seyahat edebilirler.

T.C. Başbakanlık Özürlüler İdaresi Başkanlığı, T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Özürlü ve Yaşlı Genel Müdürlüğü tarafından verilmiş (%40 ve üzeri)  özürlü kimlik kartı veya sağlık kurulu raporu belgelerini ileten engelli misafirlerimiz tüm biletli hatlarımızda İDO seyahatlerini, %10 indirimle gerçekleştirme avantajına sahiptir.

  • Dış hatlarımızda indirim ECO ve BİZ bilet sınıflarında geçerlidir, PROMO biletlerde geçerli değildir.
  • Dış hat araçlı yolculuklarda, tüm yolculara araç içi yolcu indirimi uygulanır. 


İletişim

Engelli konuklarımız gerçekleştirecekleri seyahatleleriyle ilgili bilgi almak için aşağıdaki iletişim kanallarını kullanabilirler.

Telefon : 0850 222 44 36 - Önce 3 ardından 1 'i tuşlayınız

E-posta : engelyok@ido.com.tr

Yiyecek ve İçecek Hizmetlerimiz

Terminal ve gemilerimizde yiyecek ve içecek hizmetimizi Köfteci Yusuf ve Caffe Nero vermektedir.

Gemi Kiralama

İDO Genel Müdürlük , Kennedy Cd. Yenikapı Hızlı Feribot İskelesi Fatih / İSTANBUL

Telefon:

0212 455 7120

0212 455 7119

0212 455 7146

E-posta : gemikiralama@ido.com.tr

E-posta : tehlikelimadde@ido.com.tr

E-posta : ido@hs01.kep.tr

Reklam ve Ticari Alan Kiralama

Reklam ve ticari alan kiralama taleplerinizi iletmek için;

ido@hs01.kep.tr

Kennedy Cd. Yenikapı Hızlı Feribot İskelesi Fatih / İSTANBUL

(0212) 455 69 00

(0212) 517 39 58

kiralama@tepeemlak.com.tr

0312 266 01 11

İDO TV

2013 yılı itibariyle yolculuklarınıza renk katmak ve güncel bilgileri haberler aracılığıyla paylaşmak için Sadece İDO misafirlerine özel, tüm gemi ve terminallerimizde yer alan kapalı devre televizyon yayınıdır.

İDO TV ekranlarımızda herhangi bir ulusal/ bölgesel/ uydu kanalı yayınlanmamaktadır.

Yayın içeriği misafirlerimizin keyifle izleyebileceği güncel haber, belgesel, aktüalite ve eğlence programlarından oluşmaktadır.

Sealife

Joy-in

Ücretsiz eğlence dünyası Joyin’ e hoşgeldiniz!

Popüler yerli filmler, Gişe rekortmeni yabancı filmler, en popüler diziler, belgeseller, çocuk, spor ve müzik içerikleri sizleri bekliyor.

Hem de internet paketinizi harcamadan, ücretsiz…

Gemilerimiz dahilinde kablosuz ağ tabanlı ( wifi sistemine entegre) kapalı bir eğlence platformudur.

Mobil telefon, tablet veya bilgisayarınız üzerinden kablosuz ağ bağlantıları açılır ve Joyin’ e bağlanılır.

Bağlantı sonrasında Joy-in anasayfası otomatik açılarak, içerikler listelenir.

Uygulama indirmeye, üye olmaya gerek yok.

Joy-in servisi, Yenikapı Bursa Hızlı Feribot hattındaki Osmangazi ve Orhangazi isimli gemilerimizde bulunur.

İnternet

Hızlı feribotlarımız dahilinde misafirlerimiz için ücretsiz wifi hizmeti sunulmaktadır. Ayrıca GSM operatörleri işbirliği ile seyahatiniz süresince 4.5G internet hizmeti sunulmaktadır.