Turkish (Turkiye)English

IDO

1.Unisağlık-Yurtiçi Seyahat Sağlık Sigortası nedir?
Türkiye sınırları içerisinde yapacağınız seyahatlerinizde karşılaşacabileceğiniz risklere karşı sizleri güvence altına almak amacıyla oluşturulan ve İDO müşterileri için Unico Sigorta tarafından  özel olarak hazırlanmış olan yurtiçi seyahat sigortası ürünüdür.

2. Unisağlık-Yurtiçi Seyahat Sağlık Sigortasına nasıl sahip olabilirim?
Bu sigortayı  www.ido.com.tr adresinden İDO Dış Hat Hızlı Feribot ve Dış Hat Deniz Otobüsü seferlerindeki seyahatiniz içinbiletiniz ile beraber satın alabilirsiniz.

3. Unisağlık-Yurtiçi Seyahat Sağlık Sigortasının kapsam süresi ne kadardır?
Poliçe süresi sigortalının isteğine bağlı olarak 1-15 gün arasında tercih edilebilir. Daha uzun seyahatlerde ise maksimum  teminat süresi 15 gündür.

4.Poliçenin coğrafi kapsamı nedir?
Bu sigorta  Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde geçerlidir.

5. Seyahat sigortasının teminatları nelerdir?

Teminatlar ve limitler aşağıda yer almaktadır.

Teminatlar (Kişi Başı)

Teminat Limiti (Kişi Başı)

Kaza Sonucu Ölüm

15.000 TL

Kaza Sonucu Sürekli Sakatlık

15.000 TL

Kaza/Hastalık Sonucu Tedavi

5.000 TL

Acil Tıbbi Nakil

10.000 TL

Cenaze Nakli

5.000 TL

Aile Yakını Transferi

2.000 TL

Seyahatin Yarıda Kesilmesi

250 TL

Tıbbi Bilgi ve Danışmanlık

Acil Tıbbi Nakil Teminatı Kapsamında Geçerlidir.

Ambulans Hizmeti

Tedavi Sonrası İkametgaha Dönüş

Acil Mesajların İletilmesi

Kapsam, teminatlar ve  limitleri,  teminat dışı hâller vb. detaylı bilgiler  için Poliçe Özel Şartları, Seyahat Sağlık Sigortası ve Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartları’nı okuyunuz.

6. Unisağlık-Yurtiçi Seyahat Sağlık Sigortası  Poliçe Özel ve Genel Şartlarına nereden ulaşabilirim?

Poliçe Özel ve Genel Şartlarına İDO websitesinde yer alan Unisağlık-Yurtiçi Seyahat Sağlık Sigortası sayfalarından ulaşabilirsiniz.

7.Seyahat sigortam ile ilgili herhangi bir sorum olduğunda ne yapmalıyım?

Poliçeniz kapsamındaki Tazminat ve Provizyon işlemleriniz için 7/24 Unico Sigorta Provizyon Merkezi’ni  0212 978 14 50 numaralı  telefondan arayabilirsiniz.

Poliçenizde yer alan, Kaza Sonucu Ölüm ve  Kaza Sonucu Sürekli Sakatlık teminatına ilişkin tazminat işlemleri ve seyahat sigortanıza ait diğer konularla ilgili 0850 222 28 00 numaralı telefondan Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri’ni arayarak bilgi alabilirsiniz.

8.Seyahat ederken poliçemi yanımda taşımalı mıyım?
Seyahat ederken poliçenizi yanınızda taşımanıza gerek yoktur. Size SMS ile gönderilmiş olan poliçe numaranız yeterli olacaktır.

9.Poliçemi kaybedersem ya da bulamıyorsam ne yapmalıyım?
Poliçeniz size SMS ile ulaşmadıysa ya da tekrar poliçenizi basmak istiyorsanız Unico Sigorta Online İşlem Merkezi’nden poliçenizi tekrar görüntüleyip basabilirsiniz.

10.Seyahat sigortası poliçem ne zaman başlar ve ne zaman sona erer?
Sigorta teminatı poliçede yer alan başlangıç tarihinde sigortalının seyahat ettiği dış hat IDO seferinin gerçekleştiği gemiden ayrılmasıyla başlar. Aşağıdaki durumların herhangi birinin gerçekleşmesi halinde ise sigorta teminatı sona erer:

-Sigortalının seyahatinin sona ermesi durumunda.

- Sigortalının ölümü halinde.

-Poliçe üzerinde yazılı bulunan sigorta dönemi bitiş tarihinde.

- Sigortalının ikamet adresine dönüş yapması durumunda.

11.Tazminat talebimi kime bildirmeliyim?
Tazminata sebep olan olay gerçekleştikten sonra Unico Sigorta Provizyon Merkezi’ni 0212 978 14 50 numaralı  telefondan arayarak ihbarda bulunmanız gerekmektedir. Poliçenizde yer alan, Kaza Sonucu Ölüm ve  Kaza Sonucu Sürekli Sakatlık teminatına ilişkin tazminat işlemleri ve seyahat sigortanıza ait diğer konularda  ise  0850 222 28 00 numaralı telefondan Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri’den bilgi alabilirsiniz.


12.Hangi durumlarda Acil Tıbbi Nakil Teminatından yararlanabilirim?
Acil tıbbi nakil teminatının kullanılabilmesi için, Unico Sigorta Provizyon Merkezi’ni 0212 978 14 50 numaralı telefondan aranması ve onay alınması gerekmektedir.

13.Tazminat talebinde bulunmak için, hangi evrakları göndermeliyim?

Hasar dosyanızda yer vermek üzere sizden talep edilecek evrakları görüntülemek için Hasar Bilgileri sekmesinden bilgi alabilirsiniz. Unico Sigorta gerekirse bu evrakların dışında başka evraklar da talep edebilir.

14.Hasar dosyamın son durumunu nasıl öğrenebilirim?
Unico Sigorta Provizyon Merkezi’ni 0212 978 14 50 numaralı  telefondan arayarak dosyanızın güncel durumunu öğrenebilirsiniz. Poliçenizde yer alan, Kaza Sonucu Ölüm ve  Kaza Sonucu Sürekli Sakatlık teminatına ilişkin tazminat işlemleri ve seyahat sigortanıza ait diğer konularda ise 0850 222 28 00 Unico Sigorta Müşteri Hizmetleri’ne ulaşıp bilgi alabilirsiniz.



Ödül

Online İşlemler