Turkish (Turkiye)English

IDO

GENEL SORULAR

1.Travel Guard nedir?
Travel Guard İDO müşterileri için özel olarak hazırlanmış olan yurtiçi seyahat sigortası ürünüdür. İşbu poliçe AIG Sigorta  bünyesinde faaliyet göstermekte olan AIG Sigorta A.Ş. tarafından hazırlanmıştır.

2.Travel Guard seyahat sigortasına nasıl sahip olabilirim?
Travel Guard seyahat sigortasını www.ido.com.tr adresinden Dış Hatlar feribot biletiniz ile beraber satın alabilirsiniz.

3.Travel Guard seyahat sigortamın kapsam süresi ne kadardır?
Travel Guard seyahat sigortası sizi seyahat tarihleriniz boyunca maksimum 15 güne kadar teminat altına almaktadır.     

4.Poliçenin coğrafi kapsamı nedir?
Travel Guard yurtiçi seyahat sigortası Türkiye il sınırları içerisinde geçerlidir.

PROSEDÜRLER HAKKINDA

5. Seyahat sigortama asistans hizmeti dahil midir?
Evet, tüm poliçelerimize asistans hizmeti dahildir.

6.Seyahat sigortam ile ilgili herhangi bir sorum olduğunda ne yapmalıyım?
Seyahat sigortanız ile ilgili tüm sorularınızda lütfen +90 212 310 4994’ü arayınız. Müşteri Hizmet yetkililerimiz size en kısa sürede yardımcı olacaktır.

7.Travel Guard poliçemi değiştirebilir miyim?
Yeni poliçenizin düzenlenmesi koşulu ile eski poliçeniz otomatik olarak iptal olup, yerine yeni tarihli poliçeniz düzenlenmektedir.

8.Seyahat ederken poliçemi yanımda taşımalı mıyım?
Hayır, seyahat ederken poliçenizi yanınızda taşımanıza gerek yoktur. İhtiyacınız olan tek şey size email birlikte gönderilmiş olan poliçe numaranızdır.

9.Poliçemi kaybedersem yada bulamıyorsam ne yapmalıyım?
Poliçeniz email adresinize ulaşmadı ise yada tekrar poliçenizi basmak istiyorsanız İDO websitesindeki Travel Guard Sigorta sayfalarından poliçenizi tekrar görüntüleyip basabilirsiniz.

10.Travel Guard Yurtiçi Seyahat Sigortası Poliçe Özel ve Genel Şartlarına nereden ulaşabilirim?
Poliçe Özel ve Genel Şartlarına İDO websitesinde yer alan Travel Guard Sigorta sayfalarından ulaşabilirsiniz.

İÇERİK HAKKINDA

11.Travel Guard poliçesi ile hangi teminatlara sahip oluyorum?
Teminatlar ile ilgili detaylı bilgi için İDO websitesinde yer alan Travel Guard Ürün Bilgileri bölümünü ziyaret ediniz ve Poliçe Özel ve Genel Şartlarını lütfen dikkatlice okuyunuz.

12.Travel Guard seyahat sigortası poliçem ne zaman başlar ve ne zaman sona erer?
Seyahat sigortanız, poliçenizin üzerinde belirtilen poliçe başlangıç tarihinde başlar, azami 15 gün, ikametgah il sınırına girdiğiniz an otomatik olarak sona erer.

HASAR HAKKINDA

13.Tazminat talebimi kime bildirmeliyim?
Tazminata sebep olan olay vukuu bulduktan sonra Sigorta Şirketini 0212 310 4994 numaralı telefondan arayarak ihbarda bulununuz.

14.Hangi durumlarda Acil Tıbbi Nakil Teminatından yararlanabilirim?
Acil tıbbi nakil teminatının kullanılabilmesi için AIG Sigorta A.Ş. Genel Müdürlük Hasar Servisini arayarak onay alınması gerekmektedir.

15.Tazminat talebinde bulunmak için, hangi evrakları göndermeliyim?
''Hasar Anında yapılması gerekenler'' linkine tıklayarak , her durumda hangi evrakların talep edildiğini görebilirsiniz.

16.Tazminat talepleri kaç gün içerinde değerlendirilir?
Tazminat talebiniz, poliçenizin Genel ve Özel Şartları dahilinde, tüm evraklarınızın dosyaya intikalini müteakip 3 iş günü içinde değerlendirilecektir ve en geç 4 işgününde ödemeniz yapılacaktır.

17.Hasar dosyamın son durumunu nasıl öğrenebilirim?
Sigorta Şirketini 0212 310 49 94 numaralı telefondan arayarak dosyanızın güncel bilgisini öğrenebilirsiniz.



Ödül

Online İşlemler