Turkish (Turkiye)English

IDO

İDO tarafından bir dış hat seferinin iptal edilmesi durumunda,

dileyen yolcularımıza ücret iadeleri veya bilet değişiklikleri yapılabilmektedir. E-bilet uygulamasına geçişle birlikte, ister Basılı olsun ister Basılmamış olsun her tür bilet için ücret iadesi ya da bilet değişikliği, belirtilen talebe göre pratik biçimde gerçekleştirilmektedir.

İnternet aracılığıyla, mobil uygulama kanalıyla ve 0850 222 44 36 Çağrı Merkezi’nden satın alınan biletler için ücretlerin kredi kartına iadesi, sefer iptal saatinden 24 saat sonra  otomatik olarak yapılmaktadır.  Bilet değişikliği yapmak isteyen yolcularımız ise,  ilk 24 saat içerisinde çağrı merkezimizi arayarak veya internet sitesi üzerinden, ilk 7 gün dahilindeki ve aynı güzergahtaki seferlere,  bilet değişikliği işlemlerini ücretsiz yapabilirler.

Gişe ve Acente aracılığıyla nakit veya kredi kartı ile satın alınan biletlerin, sefer iptal durumunda iadesi için 1 ay içerisinde, değişiklik için ise 7 gün içerisinde herhangi bir Gişe ve Acente’ye başvurulması gerekir.

Önemli Uyarı

Eğer gidiş-dönüş bilet satın alındıysa, gidiş seferinin iptal olması, dönüş seferinin iptalini gerektirmemektedir. Yolcularımız, dilekleri doğrultusunda dönüş biletlerini  iade ettirebilirler, ancak güncel bilet sınıfına ait  bilet değişiklik ve iade koşulları geçerli olacaktır.


Ödül

Online İşlemler