Turkish (Turkiye)English

IDO
Anasayfa YOLCULUK ÖNCESİ Bilet Değişiklik ve İade Bilet Değişiklik ve İade Talebi

1 Mart 2016 tarihinde e-bilet uygulamasına geçiş nedeniyle Bilet değişiklik ve iade kurallarımız değişmiştir.

  • İnternet aracılığıyla, mobil uygulama kanalıyla ve 0850 222 44 36 Çağrı Merkezi’nden satın alınan biletler, basılı olup olmadığı farketmeksizin, mobil uygulama hariç tüm satış kanallarından değiştirilebilir veya iptal edilebilir.
  • Gişe ve Acente’den kredi kartı veya nakit alınan biletlerin değişiklik veya iptali ancak gişe ve acente üzerinden yapılabilir. Metro acentelerinden alınan İDO biletlerini iptal,iade,değişikliği ilgili Metro acentesinden yapılmaktadır.
  • Bilet değişiklik ve iade koşullarına göre, değişiklik ve iade taleplerinde yapılacak kesinti ( cayma tazminatı ), Hizmet Bedeli düşüldükten sonra KDV dahil toplam tutar üzerinden hesaplanır.
  • Bilet değişiklik ve iade koşulları bilet sınıflarına göre değişiklik göstermektedir, Satış Kanalına göre farklılık gösteren Hizmet Bedelinin iadesi yapılmaz. ( Hizmet bedeli düşüldükten sonra kalan tutar iade edilir.)
  • BİZ ( Business ) sınıfı ve VIP ( VİP Oda ) biletler hızlı feribot üst salon biletleridir ve sadece Yenikapı-Bandırma ve Yenikapı-Bursa Hızlı Feribot hatlarında bulunmaktadır.

    alt



Ödül

Online İşlemler