Turkish (Turkiye)English

IDO
Anasayfa Müşteri Şikayet Yönetim Süreci

MÜŞTERİ ŞİKAYET YÖNETİM SÜRECİ


Müşteri Şikayet İletişim Kanalları


İstanbul Deniz Otobüsleri, tüm iletişim kanallarından iletilen şikayetleri kayıt altına alır ve hizmetlerini iyileştirme yönünde bir fırsat olarak değerlendirir.

Bildirimleri Kayıt Altına Alma

Yolcularımız tarafından iletilen şikayetler farklı kayıt numaraları altında kayıt edilir ve yolcumuzun tercih ettiği geri dönüş kanalına göre, kayıt altına alındığına dair bilgilendirme yapılmaktadır. Paylaşılan her türlü kişisel bilgi gizlilik politikası doğrultusunda muhafaza edilmektedir.

Şikayetin İncelenmesi Ve Değerlendirilmesi

Tüm şikayetler konularında uzman müşteri hizmetleri personelleri tarafından yanıtlanmaktadır. Müşteri hizmetleri uzmanları gelen dilek veya şikayetin bir bölümüne veya tamamına yanıt veremiyorsa,  konu ile ilgili birim seçilir ve teknik açıklama alınması için iletilir. Ve müşteri hizmetleri süreç hakkında yolcuya bilgilendirme yapar.

Nihai Bilgilendirme

Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en kısa sürede yanıtlanması şirketimizin önceliklerindendir. İletilen tüm şikayetler objektif ve adil olarak değerlendirir, yolcularımız kendisine iletilen bilgilendirmeden memnun olduğunda şikayet kaydı sonuçlandırılır.

Sürekli İyileştirme

Şikayetlerin yinelenmesini engellemek amacıyla düzeltici ve önleyici faaliyetler belirlenerek süreçlerimizi sürekli revize ederiz. Yapılan iyileştirme faaliyetlerin etkinliği sürekli izlenir.


Ödül

Online İşlemler